tisdag 15 maj 2012

Golf

efter 12 års "vilande"o och väntan på att bli bra, tänkte jag återigen ge golfen en chans. Jag har förvisso spelat litegrann men aldrig lagt ner den tid som säkert behövs för att komma sisådär mer än 70 meter med klubborna.
Så, mitt uppe i kommande blodprover, injektioner och sprayning ska jag återigen lära mig att spela golf. Jag kommer vara så mycke bättre än för 12 år sedan! Jag kommer inte bli lika stressad av snabbare spelare bakom mig och jag är mycket säkrare på mig själv. Det ska bli så kul!

Golfen blir nog också en bra avledning från allt annat tänk. Jag har en bra sysselsättning under hela sommaren som kommer bli ett bra tillfälle att vara ute i solen, göra något "praktiskt" och tvingas tänka på något annat.

Så, blir jag inte en gravid kvinna i sommar så ska jag banne mig bli en kvinna som sänker sitt golfhandicap, känns bra med ett mål som jag själv kan påverka liiiiiite mer än en befruktning.


FORE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar