lördag 5 maj 2012

Ont i kroppen

... dels av träningsvärk. Efter att legat däckad i feber samt varit på diverse trevligheter har träningen stått tillbaka i 2 veckor. Det gör ont att komma igång på nytt men jag har alltid tyckt att det varit uppiggande att det alltid går att starta om! Joggade på band, körde lite hantlar och sedan rumpdöden - utfall. Nåja, som sagt kroppen värker lite.
Vågen visade 2 kg mindre jämfört med vid senaste vägning (vilket i och för sig var rätt längesen). Skönt att veta att det går neråt trots att jag inte gjort alltför stora ingrepp eller förändringar. Målet 65 till semestern är möjligt...

... dels har jag ont i magen. Under förmiddagen var det mördarvärk i nedre magen, typ vid livmodern kan jag tänka mig. Är det sprayningen som börjar ge biverkningar måntro? Nåja, värken är mindre nu så vi kan väl hålla tummarna att det så består.

Har imorgon bott exakt 1 år i nya staden och nya lägenheten. Trivs bra och tycker vi har fint. Ikväll firar jag och kärleken med att äta en mumsig beuf bourginon och rödtjut. Trots maj månad är vädret ruggigt varför vi säkert tänder lite ljus också!

Imorgon sägs det att solen ska återvända, ser fram emot att plantera om min lilla tomatplanta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar