söndag 20 maj 2012

Pollen

det är väl fasen också att man ska behöva nysa sig igenom det bästa årstiden på året. Då jag ju fullkomligt älskar att sitta i min sköna BadenBaden-solstol och njuta av både sol och värme, sitter jag samtidigt och nyser ikapp med fåglarnas kackel. Misstänker björkpollen. Vet att det är övergående och det är helt okej. I vanliga fall brukar jag äta Clarityn men just nu är jag lite fegis för att lägga till ytterligare läkemedel. Vill liksom inte sabba allt annat som pågår i kroppen just nu.

Imorgon är det dags för första blodprovet på nytt. Måste erkänna att jag är lite "dagvill". Betyder det att det är Dag 1 imorgon igen måntro eller var det dag 1 då jag började spraya eller var det dag 1 då jag började med injektioner den första gången? Hm, vi kan väl säga att det är Dag 1 imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar