söndag 10 november 2013

Familjen firas

Idag är inte vilken dag som helst. Idag är det ett exakt ett halvår tills dess att Ellen fyller 1 år och jag kan bara föreställa mig hur mycket hon då klarar av och vilken liten personlighet som hon utvecklat. Nåja, idag är vi bara nöjda, glada och lyckliga över att hon är ett halvår. 6 månader med gränslös kärlek. Det är svårt att tänka sig att livet hade kunnat fortgått utan henne. Tur nog hade vi ju inte vetat vad vi gått miste om men jäklars så fint att vi har henne.

Idag är heller inte bara Ellens halvårsdag, idag firar vi ju även Fars Dag. Vid frukostbordet i morse firades två "nya" pappor då både Magnus och min bror var på plats. Stort grattis lillebror på din första fars dag och stort grattis på den första farsdagen, Magnus. Ellen hade inte kunnat få en bättre pappa och jag hade inte kunnat få en finare familj!

Såklart även grattis till min egna lilla pappa - han firas med ett besök på onsdag!

1 kommentar:

  1. Ett Stort och Varmt Grattis till lilla
    Charmtrollet Ellen, 6 mån!
    Farmor kommer med en liten present imorgon!
    Massor med kramar från farmor o S.

    SvaraRadera